Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
Ce ștampilă pun consumatorii pe branduri? Anul electoral este distanța dintre challenge și oportunitate. Ce alegi să faci ca brand în anul maratonului electoral poate redefini felul în care consumatorul percepe brandul tău sau impactul pe care îl are în comunitate.
Ce ștampilă pun consumatorii pe branduri? Anul electoral este distanța dintre challenge și oportunitate. Ce alegi să faci ca brand în anul maratonului electoral poate redefini felul în care consumatorul percepe brandul tău sau impactul pe care îl are în comunitate.

80%

dintre români admit că este responsabilitatea lor să meargă la vot.

1 din 2

are o părere mai bună despre brandurile care aleg să aibă o voce, inclusiv în an electoral.

7 din 10

spun că brandurile ar trebui să încurajeze prezența cetățenilor la vot.

28%

au rupt relația cu un brand din cauza poziției politice explicite a acestuia.

Mulțumim! Poți descărca studiul de pe linkul de mai jos.

Descarcă Studiul