Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
├Äntre un love brand ╚Öi un hated brand se afl─â criza de PR. Ast─âzi o criz─â ├«nseamn─â mai mult dec├ót un context. De aceea, timp de un an, am realizat cum se pozi╚Ťioneaz─â consumatorul rom├ón ├«n raport cu brandurile, atunci c├ónd acestea ├«i ├«n╚Öal─â a╚Ötept─ârile. Care sunt emo╚Ťiile negative care ├«i ├«mping pe rom├óni s─â evite, s─â confrunte, s─â nu recomande un brand prietenilor...sau chiar s─â rup─â rela╚Ťia cu acesta? C├ónd devine brandul t─âu Expus?
├Äntre un love brand ╚Öi un hated brand se afl─â criza de PR. Ast─âzi o criz─â ├«nseamn─â mai mult dec├ót un context. De aceea, timp de un an, am realizat cum se pozi╚Ťioneaz─â consumatorul rom├ón ├«n raport cu brandurile, atunci c├ónd acestea ├«i ├«n╚Öal─â a╚Ötept─ârile. Care sunt emo╚Ťiile negative care ├«i ├«mping pe rom├óni s─â evite, s─â confrunte, s─â nu recomande un brand prietenilor...sau chiar s─â rup─â rela╚Ťia cu acesta? C├ónd devine brandul t─âu Expus?

70%

dintre consumatori declar─â c─â au avut rela╚Ťie negativ─â cu un brand ├«n ultimele 6 luni.

1 din 4

consumatori admite c─â un comentariu negativ ├«l determin─â s─â povesteasc─â propria experien╚Ť─â negativ─â cu un brand/produs.

17%

dintre români declară că greșeala pe care nu ar ierta-o niciodată unui brand este înșelătoria.

Mul╚Ťumim! Po╚Ťi desc─ârca studiul de pe linkul de mai jos.

Descarc─â Studiul